2011. december 18., vasárnap

Banános-csokis muffin


Banános-csokis muffin

Sajnos egyáltalán nem emlékszem, honnan származik a recept; egy biztos: az én füzetemben benne van.
Bár nem volt olyan népszerű, azért nem bántam meg, hogy megsütöttem. Egyébként a banán ne ijesszen el senkit, én a recept alapján úgy csináltam meg, hogy csak a tetejére tettem egy karikát (ahogy a képen is látható), úgyhogy a tésztának egyáltalán nincs banán íze. Szerintem ezt egyaránt negatív és pozitív pontnak is fel lehet írni, attól függően, hogy pontosan mit is szeretnénk enni. 
Hozzávalók:
1 bögre liszt
2 teáskanál sütőpor
5 dkg vaj
2 evőkanál cukor
2 tojás
1 csomag vaníliás cukor
1 teáskanál fahéj
fél bögre tej
1 banán
fél tábla csokoládé
A sütőt kb. 200 fokra elő kell melegíteni.A lisztet a sütőporral és a fahéjjal össze kell keverni. A vajat meg kell olvasztani, és összedolgozni a cukorral, a tejjel és a tojásokkal. (A tojást kell beletenni utoljára, hogy addigra valamivel hidegebb legyen a vaj, és ha beletesszük is, gyorsan kell elkeverni, különben olyan lesz, mint a tojásrántotta.)
A két tál tartalmát össze kell vegyíteni. A csokit apró darabokra törve kell a tésztához adni. A banánt fel kell karikázni, és a muffinformába kanalazott tészta mindegyikére egy-egy karikát tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése