2014. február 6., csütörtök

Túrós pite

Túrós pite

Régóta szerettem volna már egy ilyennel is próbálkozni és véletlenül futottam bele nemrég receptes oldalakat böngészve. Nagyon finom lett!
Mivel a családban van, aki nem szereti a mazsolát, csak utólag kevertem valamennyit a felébe.
Még sosem csináltam olyat, hogy csak úgy "szárazon" belekevertem az élesztőt felfuttatás nélkül a tésztába, de teljesen jó lett, hatalmasra megnőtt a pitém. A tepsiből aztán nem mertem kifordítani. De így is szépen vágható, és mivel a recept utasításait követve még sütés előtt lekentem cukros vízzel, a teteje is szép aranysárga.
Én ezt a receptet követtem: http://www.nosalty.hu/recept/turos-pite-ahogy-erzsi-kesziti


A túrókrém, a két kis cipó és a kivajazott tepsi


A felső tészta nélkül, sütés előtt


Ilyen lett =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése