2012. január 13., péntek

Langalló otthon

Langalló

A karácsonyi vásárokban látva, hogy 700-800 Ft-ért árulnak egy-egy szeletet, késztetésem támadt egyedül megcsinálni. Mert természetesen, abból a 700 Ft-ból otthon egy tepsivel simán meg lehet sütni. Persze, a feeling más, de ízre akár jobb is lehet, bár tény, hogy otthon sütőben és nem kemencében sül.
Alaprecept: http://olcso-receptek.hu/husmentes/sajtos-tejfolos-kenyerlangos-langallo/
Én plusz kolbásszal és hagymával csináltam, és igazság szerint minél több van rajta belőlük, annál finomabb. De a legfontosabb, hogy elég sós legyen.
Aztán persze lehet rá rakni akármit, szalonnát, sonkát, paprikát, stb. Ízlés szerint.
Ebből az egy adagból, mivel nagyon megkel, szépen kinyújtva akár 2 tepsinyi is kijön.
Az alsó képen azért csináltam azt a felhajtást, mert egy tepsiben sütöttem és túlnyújtottam. De így túl vastag lett, és nem csak a hajtásnál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése