2014. július 21., hétfő

Barbie torta

 Barbie torta

A belseje elég eklektikus lett. Sorolom kb. miből készült.
A legalsó része egy nagyobb tortaformában sült piskóta, 5-6 tojásból. A nagyon sötét, az egy diós "piskóta", igazából 3bit szeletet csináltam előtte és abból hagytam meg külön egy kicsit, azt egy kifejezetten kicsi tortaformában sütöttem meg. A rózsaszín darabkák pedig babapiskóta, rumos és piros színezékkel tejbe forgatva.
A fő krém egy puncspudingpor megfőzve, és egy 20 dkg margarinnal összekeverve. A legalsó piskótán a már említett 3bit szeletből van egy vékony réteg csokis és vaníliás krém, valamint puding (még margarin nélkül!) vékonyan rásimítva. Megvártam, míg az megdermed és csak úgy tettem rá a következő piskótát. A diós piskóta alatt, hogy magasabb legyen, körbe raktam egy réteget a beáztatott babapiskótából.

Ahhoz, hogy vékonyodjon a kör átmérője, a diós piskóta fölé már csak fele darabkákban tettem körbe a babapiskótát, az fölé pedig negyedekben. A rétegek közé nem sajnáltam a krémet. 
Már az elején kivágtam egy kisebb kört a piskóta közepén, a babapiskótákat pedig végig úgy raktam, hogy azt ne is takarjam be.
A babának nem vettem ki a lábait (nem sikerült :D ), ezért elég magas lett. A lábait folpackkal borítottam be, és úgy dugtam a piskóta közepébe.
Kívülről az egészet felvert Hulalával díszítettem, kicsit megszínezve itt-ott, és cukorbogyókat is szórtam a ruhájára, hadd csillogjon! ^.^
Nem ez lett életem legjobb tortája, de akinek szántam, nagyon örült neki :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése