2012. március 23., péntek

Almás-túrós sütemény brownie alappal


Almás-túrós sütemény

Nagy várakozással láttam neki ennek a sütinek az elkészítéséhez. A recept eredetileg tortaformára szól, én rendes tepsiben csináltam meg. Jó nagy adag lesz belőle, úgyhogy bőven lehet kínálgatni. Az almát mindenki szereti, a túrót is, a brownie alap meg csak ráadás.
Csakhogy: a recept szerint hűteni kell, ami természetes, hogy megkössön a túrós krém rendesen. Viszont nekem emiatt eléggé megkeményedett a browniem is, tehát szinte késsel kellett vágni, viszont harapva meg omlós volt. Nem is értem, hogy hogyan lehetséges :D
Mindenesetre összességében egy jó választás!
A recept innen származik: http://www.nosalty.hu/recept/turotorta-fahejas-almaval-brownie-alappal




Szép és kiadós ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése